, ,

Kaktusų šepetys kūnui, arba kaip susidraugauti su ežiu

09:09

sausas kūno masažas

Tinklaraštis man pasitarnauja ir kaip savotiškas metraštis, ir kaip archyvas. Kiek atradimų ir idėjų anksčiau išsibarstė jų tiesiog neužrašius. Ir nors ilgėjantis temų sąrašas kartais gąsdina, kad vargu, ar kitais metais pavyks atrasti kokią nors BOOM lygio naujieną, bet šie metai buvo dosnūs kaip reta. Vieną tokią naujieną, arba sausą kūno savimasažą primenu su svaria priežastimi - įsigijau šiurkštų kaktusinį šepetį kūnui ir noriu papasakoti, kaip susidraugauti su ežiu.

Mano turėtas šepetys man pasirodė pernelyg švelnus, buvo ir kita priežastis - norėjau transportabilios alternatyvos be rankenos. Ir nors „Bioeco“ merginos feisbuke bandė mane perspėti, kad šis 
„Hydrea“ šepetys yra šiurkštus, nutariau, kad man reikia būtent tokio.

Pirmi kartai nežadėjo nieko gero. Šepečio šereliai standūs, šiurkštūs. Kūno reakcija buvo panaši, kaip lendant į šaltą vandenį: kontaktas - nenumaldomas noras atsitraukti. Kontaktas - žingsnis atgal. Todėl pradėjau nuo labai švelnių prisilietimų ir paties šepečio nespaudžiau.

Diena po dienos „Hydrea“ šepečio lietimasis prie odos buvo vis malonesnis, o masažą įsidrasinau darytis vis stipresnį. Šis šepetys mane išmonė svarbaus dalyko - odą reikia stiprinti ir treniruoti. Tai taip pat prasminga kaip veido joga, sportas, kontrastinis dušas. Einant laikui jau ne tik nebeatrodė, kad įsidrėksiu (cha cha), bet atvirkščiai - masažas kaktusiniu šepečiu tapo maloniu dienos užbaigimo ritualu.

Tik priminsiu, kad turiu ploną ir jautrią odą su dideliu kiekiu apgamų, todėl neišsigąskite, kad šiurkštus šepetys tinkamas tik begemoto (atsiprašau begemoto) storumo odą turintiems žmonėms.

Be to, kad sausas masažas išjudina limfos nutekėjimą ir sumažina patinimus, paspartina kraujotaką ir turi aibę kitų pliusų, pastebėjau ir daugiau privalumų: oda tapo ne tokia dirgli ir jautri. Per vasarą nebuvo apskritai jokio poreikio ją papildomai maitinti ar drėkinti, vadinasi, pavyko aktyvuoti jos pačios darbą. Kalbant apie patį šepetį, jis atsparus masažui, už ką jam didelis pliusas - nesišeria!

Esu labai patenkinta, dar kartą rinkdamasi išsirinkčiau tą patį šepetį.

„Hydrea“ šepetys kainuoja 9,9 euro, įsigyti galima www.bioeco.lt.


Jums dar gali patikti

0 komentarai (-ų)