, , ,

J.Statkevičius kuria apatinių kolekciją „Utenos trikotažui“

16:16


Lietuvos trikotažo gamybos bendrovė „Utenos trikotažas“, daug dėmesio skirianti inovacijoms ir naudojanti labai daug medvilnės ir kitų natūralių pluoštų, mus gali nudžiuginti bendru projektu su žinomiausiu šalies dizaineriu Juozu Statkevičiumi.

Jis antradienį patvirtino, kad kartu su „Utenos trikotažu“ kuria apatinių drabužių kolekciją. Visą J.Statkevičiaus interviu įrašą galite paklausyti 15min.lt portale.

„Aš senai svajoju sukurti liniją apatinių drabužių ir man atrodo, kad viskas sėkmingai vyksta. Tik gaila, kad praktiškai nuo sausio mėnesio tai trunka ir iki dabar dar negalime padaryti. Manau, kad keliu labai didelius reikalavimus kaip visada. Bet aš manau, kad yra didžiulės perspektyvos būtent su šiuo fabriku. Labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi“, - sakė J.Statkevičius.

Be galo įdomu, ką duos vietos gamintojo ir talentingo dizainerio tandemas.

Bendri gamintojų ir žinomų dizainerių projektai sulaukia didelio susidomėjimo. Ko verta vien šviežiausia „Balmain“ kolekcijos audra H&M tinklo parduotuvėse. Nebuvau, nemačiau, bet faktas, kad viskas buvo išgraibstyta labai greitai.

Labai tikėtina, kad dizainerio „Utenos trikotažui“ sukurta kolekcija bus prieinamesnė ir laiko, ir kainų prasme.

Ieškodami internete, be abejonės rasime štai tokią „Utenos trikotažo“ parduotuvę: www.utenostrikotazas.lt. Manote, kad paprasta, atsargu ir konservatyvu? O ar žinojote, kad novatoriškas prekės ženklas „About“, kaip ir jam skirta interneto parduotuvė www.aboutwear.com/lt taip pat priklauso „Utenos trikotažui“?


„About“ nuotrauka

Jums dar gali patikti

1 komentarai (-ų)

  1. Galiu tik pritarti, kad apatinis trikotazas internetu - vienas patogiausių apsipirkimo būdų. Juk interneto platybėse galima rasti daug įdomesnių ir įmantresnių apatinių nei įprastose parduotuvėse.

    AtsakytiPanaikinti